مزایای اتاق های کمپرسی
1- قابلیت کمپرس کردن بار انواع نیسانهای دو گانه سوز ، بنزینی و دیزل تا ظرفیت 5 تنی به سادگی و در کمترین زمان
2- دارای ابعاد بزرگترجهت بارگیری بیشتر از اتاق نیسان معمولی( طول کابین 20سانتیمترو عرض کابین6 سانتیمتربزرگتر از اتاق های فابریک نیسان)
3- حمل و نقل و تخلیه سریع و آسان مصالح ساختمانی ،آسفالت، بارهای فله ای مثل غلات و کود
4- وزن کمتر نسبت به اتاق های معمولی نیسان (40 تا 50 کیلوگرم سبک تر است)
5- استقامت بالاتر در برابر بارهای سنگین بخاطر شاسی کشی قوی با قوطی و ناودانی و ورق های ضخیم که دارای گارانتی تعویض دوساله می باشد.
6- عدم تغییر زیاد در ظاهر خودرو (مشخص نبودن جک و شاسی واجزای متعلقه )
7- امکان تعبیه دو صندوق در کناره ها و یک صندوق پشت کابین(اتاقهای باری) جهت قرارگیری جعبه ابزار، چادر ، طناب و امکان تعبیه مخزن آب 50 لیتری بجای یکی از صندوق های بغل
8- اتاق نیسان رو شاسی یک تکه بوده ( شامل اتاق، کفی، لگنی عقب و سپرعقب می باشد)
دراین مدل کف اتاق صاف است که این امر موجب استفاده حداکثری از فضای داخلی اتاق نیسان برای بارگیری می گردد
9- بدلیل تعبیه گلگیر در این مدل اتاق، جک و شاسی زیر اتاق قابل دید نبوده و نیازی به تغییرکاربری خودرو از باری به کمپرسی نمی باشد.
10- در این اتاق ها شاسی دوبل ازناودانی 10 صنعتی بکار رفته که باعث استقامت اتاق و شاسی شده و برعکس کمپرسی هایی که روی اتاق فابریک نصب می شوند فشار کمتری به شاسی فابریک ماشین وارد خواد شد. شاسی اتاق فابریک ضعیف بوده ، شاسی و جک هم با نبشی ساخته شده و ضعیف می باشد درحالی که در این اتاقها، شاسی اتاق و شاسی جک تقویت شده اند.